undergraduate thesis
Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata

Tišljar, Tomislav
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek
Department of Core Courses
Chair of Social Sciences and Humanities

Cite this document

Tišljar, T. (2015). Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

Tišljar, Tomislav. "Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

Tišljar, Tomislav. "Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

Tišljar, T. (2015). 'Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, accessed 28 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

Tišljar T. Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek; 2015 [cited 2021 July 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

T. Tišljar, "Poboljšanje recikličnosti na primjeru električnih kućanskih aparata", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:800318

Islandora Bookmark - Please login to use this feature