Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek Department of Core Courses Chair of Mathematics, Physics and Mechanical Engineering
Cite this document
Tivanovac, M. (2020). Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, Matija. "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac, M. (2020). 'Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
Tivanovac M. Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek; 2020 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368
M. Tivanovac, "Implementiranje mobilnog marketinga u promocijski miks integrirane marketinške komunikacije putem android aplikacije namijenjene posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:461368