Skoči na glavni sadržaj
Završni, diplomski i specijalistički rad

Izrada 3D igre za podizanje ekološke svijesti u Unity engineu

Blažević, Karla

2025.

Završni rad (stručni)

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Zavod za programsko inženjerstvo

https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:837757

Cilj ovoga završnog rada bio je izraditi 3D igru u Unity engineu s ciljem podizanja svijesti o važnosti ponovne upotrebe odbačenih materijala. Igrač istražuje napuštene planete i prikuplja različite vrste odbačenih materijala pomoću svojeg uređaja. Tijekom izrade korišteni su razni alati poput Blender-a koji je korišten za izradu 3D modela, Inkscape za 2D grafiku iteksture te programski jezik C# za implementaciju logike igre. Koristi se i alat Cinemachine za bolje upravljanje kamerom te animacije glavnog lika pomoću Animator sustava. Rad opisuje strukturu igre, logiku kretanja i interakcije s okolišem. Sadrži i funkcionalnosti građenja koje omogućuju prelazak na sljedeći nivo. Rad prikazuje kako igra može služiti kao sredstvo za prijenos važnih poruka bitnih za svakidašnji život.

Blender recikliranje Unity engine 3D igra

konacna_verzija_karla_blazevic.pdf, 1.76 MB Otvori Preuzmi

Otvoreni pristup

Autori Blažević, Karla (Autor)

Mentori Livada, Časlav (Mentor) (isvu: ČL001)

Povjerenstvo za obranu Livada, Časlav (Član povjerenstva) (isvu: ČL001) ; Nenadić, Krešimir (Predsjednik povjerenstva) ; Baumgartner, Alfonzo (Član povjerenstva)

Alternativni naslovi
(engleski) Development of a 3D game for raising ecological awareness in Unity engine

Alternativni sažeci

(engleski) The goal of this final project was to develop a 3D game using the Unity engine with the aim of raising awareness about the importance of reusing discarded materials. The player explores abandoned planets and collects various types of waste using a special device. During development, various tools were used, such as Blender for creating 3D models, Inkscape for 2D graphics and textures, and the C# programming language for implementing the game logic. The project also includes the use of Cinemachine for improved camera control, and Animator for animating the main character. The project describes the structure of the game, the movement logic, and interaction with the environment. It also includes building functionalities that allow the player to progress to the next level. This project demonstrates how a game can serve as a medium for conveying important messages relevant to everyday life

Alternativne ključne riječi
Blender recycling Unity engine 3D game

Ustanova koja je dodijelila ak./str. stupanj

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Zavod za programsko inženjerstvo

Studijski program

Računarstvo; stručni; prijediplomski

Umjetnička i znanstvena područja, polja i grane

Tehničke znanosti / Računarstvo / programsko inženjerstvo

Datumi

Datum obrane: 03.10.2025.

Jezici

hrvatski

Datum izrade zapisa

13.10.2025.

Broj posjeta 0
Broj preuzimanja 0