undergraduate thesis
Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije

Blavicki, Anamarija (2017)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek
Department of Core Courses
Chair of Mathematics, Physics and Mechanical Engineering

Cite this document

Blavicki, A. (2017). Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

Blavicki, Anamarija. "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

Blavicki, Anamarija. "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

Blavicki, A. (2017). 'Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, accessed 03 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

Blavicki A. Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek; 2017 [cited 2020 June 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

A. Blavicki, "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737

Islandora Bookmark - Please login to use this feature