Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek Department of Core Courses Chair of Mathematics, Physics and Mechanical Engineering
Cite this document
Blavicki, A. (2017). Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737
Blavicki, Anamarija. "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737
Blavicki, Anamarija. "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737
Blavicki, A. (2017). 'Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737
Blavicki A. Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek; 2017 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737
A. Blavicki, "Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije kao promocijskog alata u svrhu realizacije marketinške strategije na primjeru hrvatske turističke destinacije", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Electrical Engineering, Computer Science and Information Technology Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:670737