Pages
-
-
"Peer-to-peer" aplikacija za crtanje
-
Luka Vukić Zadatak ovog završnog rada je bio napraviti peer-to-peer aplikaciju za crtanje. Za
rješavanje ovog problema smo koristili tehnologije C#, sockets, TCP protokol, Windows Forms .NET. Uz
pomoću Windows formi i ugrađenih biblioteka smo implementirali crtanje u našem programu. Pri tome
smo korisniku omogućili veći broj načina crtanja. Korisniku smo pružili jednostavno sučelje za spajanje s
drugim korisnikom te mogućnost komunikacije unutar aplikacije. Za mrežnu komunikaciju smo...
-
-
2. Mjerenje magnetske indukcije pomoću instrumenta: PHIWE TESLAMETER
-
Mario Vrhovac Problem završnog rada je objasniti što je teslametar, koja je njegova funkcija i kako se njime rukuje. Treba objasniti što su pogreške mjerenja i kako one utječu na mjerni rezultat. Navesti formule i statističke metode potrebne za odreĎivanje mjernog rezultata. Iskoristiti sve funkcije kojima instrument raspolaţe pri izvoĎenju raznih mjerenja. Usporediti dobivene vrijednosti mjerenja i izvesti odreĎene zaključke. Rješavanje problema temelji se na korištenju raznovrsnih...
-
-
2D PixelArt RPG igra u Unity Game Engineu
-
Stjepan Posavec Završni rad opisuje izradu igre pomoću Unity-a i programskog jezika C# uz popratne programe kao što su LMMS za zvuk i GIMP za grafiku. Igra posjeduje priču u kojoj glavni lik pokušava izbaviti sebe i sestru iz smrtonosne situacije. Kako bi postao što jači mora prvo savladavati slabije protivnike kako bi osvojio ključ koji mu omogućava ulaz u sobe u kojima dobiva nagrade pomoću koji dodatno napreduje. Kada jednom dosegne najvišu razinu svoje snage (razina 10) otvaraju mu se posebna...
-
-
2D Platformer
-
Predrag Duvnjak Završni rad temelji se na igri u kojoj prase kao glavni lik bježi iz klaonice kako bi izbjeglo
okrutnu sudbinu. Igrač ima kontrolu nad horizontalnim kretanjem praseta, skakanjem, skupljanjem
svinjskih formula koje se koriste u svrhu vraćanja izgubljenog zdravlja te napadima. Prelazak
razine zahtijeva izbjegavanje zamki postavljenih unutar klaonice te borba s mesarima kojima je
cilj zaustaviti prase pod svaku cijenu. Igra je razvijena unutar Unity game engine-a koji pruža
podršku...
-
-
2D RPG igra s proceduralno generiranim razinama u Unityu
-
Matej Umiljanović Tema ovog diplomskog rada je izrada „2D RPG igre sa proceduralno generiranim razinama“. Za izradu igre je korišten Unity game engine, program za uređivanje slika Paint.NET i program za kreiranje 2D razina Tiled Map Editor. Kako bi se igra izradila potrebna su znanja o objekto orijentiranom programiranju jer je igra kreirana pomoću C# programskog jezika. Prilikom pokretanja igre pojavljuje se glavni izbornik u kojemu je moguće pritiskom određenih tipki klikom miša započeti prelazak...
-
-
2D akcijska platformska igra
-
Borna Šumiga Ovaj se završni rad temelji na izradi dvodimenzionalne akcijske platformske igre s ciljem upoznavanja programskog okruženja za razvoj i upravljanje igrama Unity. Priča igre odvija se nakon tragične nesreće koja se dogodila u gradu Černobilu. Cilj je glavnog lika bijeg iz Černobila zbog vojske koja ga progoni kako bi ga ugasila. Igra koristi besplatne sadržaje pronađene na raznim internetskim stranicama i sadržaju koji pruža samo programsko okruženje Unity. Skripte koje pokreću...
-
-
2D interaktivna igra
-
Matko Zrnić Cilj završnog rada je izrada 2D interaktivne igre. Igra je napravljena u programu Construct 2. Construct 2 je program koji ne zahtjeva dodatno predznanje jer ne zahtjeva pisanje koda. Osnove Construct 2 programa je vrlo lako za naučiti preko uputa na službenoj stranici programa. Iako nije potrebno pisanje programa, izrada igre zahtjeva mnogo vremena i kreativnosti. Sve što se nalazi u igri je napravljeno ili obrađeno nakon preuzimanja u programu Paint.net, a glazba je preuzeta. Za...
-
-
2D natjecateljska igra za više igrača u Unity-u
-
Vedran Ivanković Rad opisuje postupak izrade 2D igre za više igrača (engl. multiplayer) u Unity Engine-u koristeći programski jezik C#. Glavni cilj igre Tank Arena je skupiti odreĎeni broj bodova. To se moţe postići poraţavanjem drugih igrača i skupljanjem zlatnika koji ostanu nakon što je drugi igrač jednom poraţen. U igri moţe sudjelovati ukupno četiri igrača, svi jedni drugima protivnici. Na samom početku potrebno je upisati ţeljeni nadimak te, ili kreirati novu „sobu“ kojoj će se...
-
-
2D računalna igra
-
Stefan Belić Unutar ovog rada prikazana je izrada 2D računalne igre u Unity Engine-u. Cilj igre je
ostati što duže živ i postići što veći rezultat te oboriti prethodne rekorde koji su bili postavljeni. Igra je
napravljena u Unity okruženju, a kodovi su pisani pomoću C# programskog jezika. Svi likovi unutar igre
su napravljeni u Piskel web aplikaciji, a zvuk uređen u AudioMass web aplikaciji. U igri igrač kontrolira
plavi kvadrat koji mora izbjeći nadolazeće prepreke i ukoliko želi...
-
-
2D računalna igra u C# programskom jeziku
-
Karlo Žnidarec Tema završnog rada je „2D računalna igra u C# programskom jeziku“. Aplikacija je izrađena pomoću Microsoft Visual Studio programskog okruženja. Cjelokupni projekt se sastoji od izrade višestrukih prozora koji obavljaju različitu svrhu u aplikaciji. Svi ti dijelovi projekta čine funkcionalnu cjelinu kako bi aplikacija radila bez problema, te kako bi se podaci uspješno izmjenjivali između različitih prozora. Zadatak je bio omogućiti igranja igre „Križić-Kružić“ u dvoje...
-
-
3D ispisne tehnologije
-
Antun Strišković Da bih mogli pratiti napredak tehnologije vrlo često u praksi potrebno je izraditi predmet složenog oblika kakvog nebi smo mogli izraditi standardnim tehnologijama izrade, odnosno bio bi to skup i zahtjevan posao. Tada svoju primjenu dobivaju 3D pisači koji su jako napredovali i koriste različite metode i materijale za ispis. To je revolucionarna tehnologija koja stvara trodimenzionalne čvrste predmete iz trodimenzionalnog zapisa. Svoju primjenu sve više pronalazi u medicini,...
-
-
3D kocka s WS2812 svijetlećim diodama
-
Matej Karešin Izrada završnog rada 3D RGB kocke dimenzija 4x4x4, koristeći svijetleće diode WS2812D. U
završnom radu su korištena 3 područja: PCB dizajn, 3D dizajn i programska podrška u Arduinu.
Uz to sve korištene su još dodatne komponente kako bi kocka funkcionirala, kao što su vanjsko
napajanje, otpornici, kondenzator itd. Svijetleće diode su povezane žicama na određen način i
postavljeno je na isprintanu 3D konstrukciju. Zalemljena je tiskana pločica i sve je povezano te je
...
Pages