Naslov | Primjena CRM-a u funkciji praćenja studenata od strane korisnika informacijskog sustava visokog učilišta |
Autor | Ante Anić |
Voditelj/Mentor | Dominika Crnjac Milić (mentor) Ivana Hartmann Tolić (mentor)
|
Sažetak rada | Category Relationship Managment (CRM)) poslovna je strategija koja uključuje selekciju i
upravljanje odnosom s korisnicima proizvoda i usluga u svrhu optimiranja njihove dugoročne
vrijednosti za tvrtku. Čimbenici koji utječu na CRM su brojni, a čine ih: prepoznavanje potreba
korisnika, dugoročan odnos s korisnicima, djelotvoran prijenos informacija, tehnologija,
organizacijska struktura, interakcija s korisnikom, upravljanje korisničkim uslugama, kao i
procesi. Primjena CRM u funkciji praćenja studenata od stranke korisnika informacijskog
sustava visokog učilišta omogućavala bi lakše vođenje evidencije o položenim i nepoloženim
ispitima studenata visokih učilišta, što bi profesorima olakšavalo vođenje evidencije o ispitnim
rokovima kao i raspoređivanje studenata u manje grupe na ispitima kako bi se ubrzao proces
ispitivanja i ocjenjivanja studenata. Studenti bi bili u mogućnosti više koristiti instrumente koji
bi im pomagali u učenju zbog bolje organizacije radnih sati. Kao rezultat toga došlo bi do
poboljšanja kvalitete rada. Baza podataka dizajnirana je od deset tablica od kojih su najvažnije
ispit, predmet, student koje sadrže sve podatke vezane za pojedine ispitne rokove, studente te
informacije o svakom predmetu posebno. Zapisivanjem podataka u svaku od tablica baze
omogućen je rad nad podatcima te izvršavanje različitih upita ovisno o željama odnosno
potrebama samih korisnika. |
Ključne riječi | CRM Korisnici Baza podataka Visoko obrazovanje Studenti |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | The use of CRM in the function of student monitoring by the information system users of higher education |
Povjerenstvo za obranu | Dominika Crnjac Milić (predsjednik povjerenstva) Hrvoje Glavaš (član povjerenstva) Krešimir Nenadić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Zavod za zajedničke predmete (matematiku, fiziku, strojarstvo i strane jezike) Katedra za matematiku i fiziku |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Elektrotehnika Telekomunikacije i informatika
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Elektrotehnika |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka elektrotehnike |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ.bacc.ing.el. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2016-09-28 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | Category Relationship Management (CRM) is a business strategy that includes a selection and
customer relationship management products and services to optimize their long-term value for a
company. Factors influencing CRM are numerous and they include the recognition of user needs,
long-term relationship with customers, effective transfer of information, technology,
organizational structure, user interaction, user management services, and processes. A higher
education institution can use the CRM approach to keep records of exams students had passed.
The approach would facilitate keeping exam records and allocating students to exam group thus
speeding up the grading and examining process. Students would be able to use more instruments
that would help them in studying due to better organization of working hours. Consequently, the
work quality would improve. The database is designed as ten tables the most important of which
are exam, course and a student. The database contains all information related to a particular
exam period, students and each course separately. Writing data in each database table enables the
operation of the data and execution of different queries depending on the wishes and needs of
users themselves. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | CRM Clients Datebase Highere education Students |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad u otvorenom pristupu |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:703098 |