diplomski rad
Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi

Marin Ištvanić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za zajedničke predmete
Katedra za matematiku, fiziku i strojarstvo
Citirajte ovaj rad...

Ištvanić, M. (2017). Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408

Ištvanić, Marin. "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408

Ištvanić, Marin. "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408

Ištvanić, M. (2017). 'Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408

Ištvanić M. Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2017 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408

M. Ištvanić, "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408