Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za zajedničke predmete Katedra za matematiku, fiziku i strojarstvo
Citirajte ovaj rad
Ištvanić, M. (2017). Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408
Ištvanić, Marin. "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408
Ištvanić, Marin. "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408
Ištvanić, M. (2017). 'Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408
Ištvanić M. Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408
M. Ištvanić, "Analiza i primjena digitalnog marketinga u poslovnoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:166408