Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za programsko inženjerstvo Katedra za vizualno računarstvo
Citirajte ovaj rad
Šimić, L. (2023). Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429
Šimić, Leon. "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429
Šimić, Leon. "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429
Šimić, L. (2023). 'Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429
Šimić L. Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429
L. Šimić, "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429