završni rad
Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije

Šimić, Leon
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo

Citirajte ovaj rad

Šimić, L. (2023). Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

Šimić, Leon. "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

Šimić, Leon. "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

Šimić, L. (2023). 'Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 16.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

Šimić L. Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2023 [pristupljeno 16.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

L. Šimić, "Rješavanje problema igre Poveži četiri primjenom umjetne inteligencije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:686429

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.