završni rad
Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača

Bareš, Mateo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo

Citirajte ovaj rad

Bareš, M. (2016). Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

Bareš, Mateo. "Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

Bareš, Mateo. "Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

Bareš, M. (2016). 'Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

Bareš M. Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

M. Bareš, "Korištenje C# programskog jezika u izradi računalne igre za dva igrača", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:385629

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.