završni rad
Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre

Matić, Krešimir
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za programske jezike i sustave

Citirajte ovaj rad

Matić, K. (2022). Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

Matić, Krešimir. "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

Matić, Krešimir. "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

Matić, K. (2022). 'Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 27.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

Matić K. Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2022 [pristupljeno 27.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

K. Matić, "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.