Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za programsko inženjerstvo Katedra za vizualno računarstvo
Citirajte ovaj rad
Šaravanja, L. (2017). Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558
Šaravanja, Luka. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558
Šaravanja, Luka. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558
Šaravanja, L. (2017). 'Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558
Šaravanja L. Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2017 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558
L. Šaravanja, "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:303558