Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za programsko inženjerstvo Katedra za programske jezike i sustave
Citirajte ovaj rad
Matić, K. (2022). Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964
Matić, Krešimir. "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964
Matić, Krešimir. "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964
Matić, K. (2022). 'Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964
Matić K. Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964
K. Matić, "Primjena klijentske skriptne tehnologije u izradi računalne igre", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:244964