Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za programsko inženjerstvo Katedra za vizualno računarstvo
Citirajte ovaj rad
Prpić, N. (2024). Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564
Prpić, Nikola. "Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564
Prpić, Nikola. "Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564
Prpić, N. (2024). 'Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564
Prpić N. Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564
N. Prpić, "Primjena strojnog učenja u predviđanju globalne prodaje video igara", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:499564