završni rad
Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara

Leo Matančić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za programsko inženjerstvo
Katedra za vizualno računarstvo
Citirajte ovaj rad

Matančić, L. (2017). Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643

Matančić, Leo. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643

Matančić, Leo. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643

Matančić, L. (2017). 'Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 16.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643

Matančić L. Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2017 [pristupljeno 16.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643

L. Matančić, "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643