Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek Zavod za programsko inženjerstvo Katedra za vizualno računarstvo
Citirajte ovaj rad
Matančić, L. (2017). Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643
Matančić, Leo. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643
Matančić, Leo. "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643
Matančić, L. (2017). 'Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643
Matančić L. Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2017 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643
L. Matančić, "Primjena Construct 2 arhitekture u izradi računalnih igara", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:782643