završni rad
Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja

Pavlović, Luka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Zavod za računalno inženjerstvo i automatiku
Katedra za automatiku i robotiku

Citirajte ovaj rad

Pavlović, L. (2018). Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

Pavlović, Luka. "Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

Pavlović, Luka. "Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

Pavlović, L. (2018). 'Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

Pavlović L. Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

L. Pavlović, "Upravljanje i nadzor makete lifta pomoću grafičkog sučelja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:200:653233

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.